Çalışma Sistemimiz

Aracınızın kilometresi 150.000 in altında ve kaza tarihinden sonra araç üzerinde mülkiyet değişikliği yapılmadı ise, daha önceden aynı bölgeden hasar görüp işlem yapılmadı ve vidalı parçalardan ayrı olarak aracın ana gövdesinde de hasar var ise ana menüde bulunan değer kaybı formunu doldurup bizimle temasa geçebilirsiniz. (Eğer formu dolduramazsanız iletişim bölümünden plaka ve cep numaranızı yazıp bize gönderin veya bizi arayın lütfen.)

Aracın plakası, evrak ve resimleri tarafımıza ulaştığında eksik olabilecek evrak ve resim var ise tarafımızca tamamlanıp gerekli incelemeler yapıldıktan sonra tarafınızla irtibata geçilip değer kaybının olup – olmayacağı, değer kaybı var ise ne kadar olacağı tarafınıza bildirilecektir.

Tarafınızca değer kaybı rakamının onaylanması ve işleme devam edilmesi kararının verilmesi üzerine değer kaybı raporu hazırlanıp vermiş olduğunuz adrese kargolanacaktır. (Bu aşamada sizden güncel posta adresi ve dosyaya eklenmek üzere ruhsat sahibinin banka iban numarası istenecektir.) Tarafımıza iban numarası verilmesi zorunlu olmayıp ödeme aşamasında iban numaranızı şirkete siz de verebilirsiniz.

Değer kaybı raporu tarafınıza ulaştığında 2. sayfada bulunan ve sigorta şirketinden aracınızda oluşan değer kaybını talep ettiğinize dair dilekçeyi imzaladıktan sonra dosyanın içerisinde bulunan zarfa değer kaybı raporunu koyup iadeli ve taahhütlü posta ile sigorta şirketine göndereceksiniz. Bütün evraklar tarafımızca hazırlanacak olup siz sadece bir imza atacaksınız.

Dosya sigorta şirketine ulaştığında sigorta şirketindeki yetkili kişi dosyayı teslim aldığına dair iadeli mektup kartını kaşeleyip imzalayacak ve kart sizin adresinize tekrar gelecektir. Kart tarafınıza ulaştığında kartın geldiği bilgisi tarafımıza verilecek ve dosya ödeme aşamasına kadar tarafımızca takip edilecektir.

Firmamız direk sigorta ekspertiz şirketi olup kesinlikle komisyon sistemi ile çalışmamaktadır. Bu sebeple tarafınızdan sadece eksper rapor ücreti talep edilecek ve bunun dışında hakkınız olan değer kaybı tutarından herhangi bir komisyon alınmayacaktır. Zira değer kaybı tutarı sigorta şirketince tarafımıza vermiş olduğunuz ruhsat sahibinin iban numarasına yatırılacaktır. Başka bir kimsenin hesabına yatırılması söz konusu değildir.

Değer kaybı rapor ücreti, çıkan değer kaybı tutarına göre eksper rehber tarifesi baz alınarak, tarafınızla mutabık kalınarak belirlenecektir.

Eksper rapor ücreti ise dosya onaylandıktan sonra tarafımızdan değer kaybı raporunun hazırlanması istenildiğinde hesabımıza peşin olarak yatırılacaktır. Rapor ücreti hesabımıza geçtikten sonra dosya kargoya verilecektir. ”Zira firmamız Türkiye genelinde hizmet vermektedir, bu sebeple yaşanabilecek olumsuzlukları düşünüp talebimizi anlayışla karşılamanızı rica ederiz. ”

Tarafımızca onaylanan ve değer kaybı olduğu belirtilen araçlarla alakalı işlerin kabul edilmesi ve raporunun yazılması sonrasında dosyanın sigorta şirketinden reddedilmesi durumunda sigorta tahkim komisyonuna başvuru yapılmaktadır. Dosyanın tahkim komisyonundan da reddedilmesi durumunda tarafımızca alınan eksper rapor ücreti eksiksiz olarak tarafınıza iade edilecektir.

Süreç tarafımızca takip edilecek ve ödeme günü tarafınıza bildirilecektir.

Aklınıza takılan sorular için sağ tarafta bulunan önemli ve sık sorular bölümünü incelemenizi rica ederiz. Belirtilen konulardan farklı bir durum söz konusu ise bizimle iletişime geçebilirsiniz.

saygılarımızla…